6 Mart 2012 Salı

Kolay Bir Yastık Modeli

Bir süre önce pazardan çok uygun fiyata ( 2tl ) kumaş aldım. Amacım yastık yapmaktı ama dikiş bilmiyorum ve elde dikmek zor geliyordu. Bir gün bir televizyon programında bu dikişsiz yastık modelini görünce hemen yapmalıyım dedim. Kumaşım böyle bir şeydi..


Kumaşı yastıktan biraz büyük kesip, ince şeritler halinde kenarlarını kesiyoruz.


Üstüne gelen kumaşıda şeritler halinde kesiyoruz.


Sonra arasına yastığı koyup koyup, her kestiğimiz parça denk gelecek şekilde, düğüm atıyoruz.


Benim gibi dikiş bilmiyorsanız bu yöntem kolay bir alternatif olabilir.


Bu kadar basit :)


Daha fazlasını Bloğumda bulabilirsiniz...

8 yorum:

Noblesse dedi ki...

eline sağlık, çok güzel olmuş aynı çalışmayı polar kumaşla da yapabilirsin.

okuyan dedi ki...

blogunda gördüğümde çok beğenmiştim, bir kez daha belirtmek istedim:))

neslininatölyesi.blogspot.com dedi ki...

kumaş çok güzelmiş bayıldım kırlentlerine :)

Aslı dedi ki...

Noblessem, Okuyanım, Nesli çok tsk ediyorum. Beğenmenize çok sevindim :)

Elif'in Terazisi dedi ki...

Süper fikir, elinize sağlık:)

Hülya dedi ki...

Bu desenli kumaşları çok beğeniyorum ama biz buralarda bulamıyoruz. kırlent çok güzel olmuş. güle güle kullanın.

Aslı dedi ki...

Elif, Hülya çok tsk ederim.

Bende tamamen tesadüf buldum bu kumaşı, çokta ucuzdu beğenmenize sevindim :)

nalan dedi ki...

Aslım,bir daha bulursan bana da al:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...